Corporate Story | SHV

Voor dit grote familiebedrijf met internationaal bijna 50.000 medewerkers, schreef Storytelling People een corporate story gericht op groei, duurzaamheid en continuïteit.

Duurzaamheid

Succesformules uit het verleden zijn geen garantie voor een mooie en duurzame toekomst. Dus dan moeten gebaande paden worden verlaten. Zoals Columbus ooit het onbekende tegemoet ging en uiteindelijk een Nieuwe Wereld ontdekte, zo moeten medewerkers bestaande zekerheden inruilen voor nieuwe. Een ding is duidelijk. Zonder de inzet van ondernemende-duurzame bedrijven gaat het de mensheid niet lukken om te overleven. SVH staat voor de ultieme uitdaging in haar bestaan: een betere wereld schepen voor iedereen.

Meer dan ooit staat in organisaties die echt duurzaam willen ondernemen de mens centraal. Want er is maar één weg die duurzaam is; de menselijke weg. Dat vraagt om een ommekeer van denken en ruimte voor nieuwe creativiteit en ambities. Want alleen medewerkers die handelen vanuit diepere waarden op een zijnsniveau kunnen een onderneming verduurzamen. En alleen leiders die het verhaal en de waarden van de organisatie leven en doorgeven kunnen van een organisatie een visionaire organisaties maken. En dat alles onder het mom van: wat kunnen we morgen beter doen!

De duurzame uitdagingen zijn voor SVH oplosbaar door er een menselijk verhaal van te maken. In ieder mens leeft een verlangen naar zekerheid en zinvol overleven. Zowel ons persoonlijke leven als dat van een onderneming is altijd een deelverhaal binnen het allesomvattende grote verhaal van de evolutie van onze wereld. Die evolutie laat zien dat alles in de natuur een streven is naar duurzaamheid. De ultieme kwestie voor duurzaamheid komt uiteindelijk neer op: dedicated to the future!

SHV – Dedicated to the future

Wij schreven de corporate story 'Dedicated to the future' voor SHV.

De gegevens zijn verzonden en zullen worden verwerkt.