Corporate Story | Ferring

Ferring is een biofarmaceutische organisatie gericht op onderzoek, ontwikkeling en innovatie van geneesmiddelen.
Het is haar missie om succesvolle, betrouwbare, innovatieve producten te ontdekken, te ontwikkelen die een wezenlijk verschil maken in de kwaliteit van leven van mensen in iedere levensfase.

Persoonlijk

Elke dag opnieuw, los van markten, windrichtingen, trends of prognoses is Ferring trouw aan haar motto people come first. Het persoonlijke element zit sterk verankerd in haar DNA sinds founder Dr. Frederik Paulsen zich opwierp als voorloper op het gebied van geneesmiddelen op basis van lichaamseigen peptiden. De mens heeft vanaf onze oorsprong centraal gestaan in ons denken en handelen. Mensen zijn belangrijker dan kwartaalcijfers; we voelen het als onze plicht om alles wat we aan kennis en deskundigheid, innovatiekracht en talent in ons hebben in te zetten voor het verbeteren van het leven van patiënten, van jong tot oud. Als healthcare organisatie gaan we uit van de individuele patiënt, van zijn of haar persoonlijke kwaliteit van leven in elke levensfase. We voelen ons sterk betrokken bij en verbonden aan het leven en welzijn van mensen in het algemeen en zieke mensen in het bijzonder. Door hen centraal te zetten, ook in het samenspel met alle mogelijke stakeholders binnen de zorgketen, vergroten we de mogelijkheden van patiënten om beter gehoord en begrepen te worden. Meer oog voor en betrokkenheid voor individuele patiënten zorgt bij hen voor meer zelfbewustzijn en geeft ze weer meer regie over hun leven. Dat is waar People come first voor staat.

Ferring

Wij schreven de corporate story ‘Persoonlijk’ voor Ferring.

De gegevens zijn verzonden en zullen worden verwerkt.