Corporate Story | Elho

Wat Hugo Boss is in kleding, is Elho op het gebied van kunststof bloempotten en lifestyle producten. De onderneming met zo’n 100 medewerkers leeft haar missie: de wereld vrolijker en duurzamer maken met kleurrijk en innovatief design.

Enjoyment

Wat Elho maakt, staat in rechtstreeks verband met de natuurlijke schoonheid van bloemen en planten. Dat alleen al is voor Elho aanleiding te werken op een manier die ook het milieu een plezier doet. Duurzaamheid maakt daarom op organische wijze deel uit van Elho-opereren. Zo begon Elho met Elho Greenplast haar eigen recyclingbedrijf, dat inmiddels in 15% van haar grondstofbehoefte voorziet. Ook investeerde Elho in energiezuinige spuitgietmachines om haar CO2 footprint verder te verlagen. De Elho-productiehallen kregen meer daglicht, waardoor aanzienlijk minder energie wordt verbruikt voor verlichting. En op de parkeerplaatsen werden oplaadpunten voor elektrische auto’s aangelegd. We hebben maar één wereld. Wat Elho maakt, moet dus lang meegaan. Hoe duurzamer de Elho-producten, hoe langer iedereen daar plezier aan beleeft.

Elho - Enjoyment

Wij schreven de corporate story 'Enjoyment' voor Elho.

De gegevens zijn verzonden en zullen worden verwerkt.