Corporate Story | Elho

Wat Hugo Boss is in kleding, is Elho op het gebied van kunststof bloempotten en lifestyle producten. De onderneming met zo’n 100 medewerkers leeft haar missie: de wereld vrolijker en duurzamer maken met kleurrijk en innovatief design.

Enjoyment

Enjoyment, de oprechte zin in het leven, biedt Elho?de leidraad om denken en doen aan te toetsen. Het?is een inspirerend gegeven voor tal van verhalen op?alle mogelijke niveaus. Het komt uit het hart van de mensen bij Elho, van de grondleggers tot de mensen van nu. Het zit in het hart van de producten. En het?vult de harten van de mensen thuis. Elho is thuis in Nederland en straks over de hele wereld. Elho is voor het plezier geboren. Weinig bedrijven of merken die dat zo kunnen én willen naleven als Elho. We are Elho. Enjoy.

Enjoyment en leven

Elho is een succesvol en groeiend bedrijf dat unieke plantenbakken en bloempotten van hoogwaardig kunststof ontwikkelt en produceert. Onze producten zijn het directe gevolg van de houding waarmee wij in het leven staan. We houden van het leven. Dat gold voor de mensen die Elho begonnen en het geldt voor hun opvolgers van vandaag. Wie we zijn, is wat we maken – en andersom. Onze zin in het leven zie je rechtstreeks terug in wat er uit onze handen komt. Alles wat er bij Elho bedacht en geproduceerd wordt, is mooi, verrassend, goed gemaakt, duurzaam, inspirerend en zorgt voor iets extra’s bij de mensen thuis. Aan de hand van onze producten zoveel mogelijk mensen laten delen in het plezier dat wij aan ons werk beleven: dat is onze opdracht aan onszelf. Zonder plezier werken is zonder plezier leven. Enjoy life: dat vinden we niet alleen, we willen het vooral ook delen met de wereld om ons heen. Onze eigen mensen, onze klanten en de mensen die onze producten kopen. Doe wat je graag doet. Dat haalt het beste in je boven. Heb zin in het leven, dan heeft het leven zin in jou.

Enjoyment en werk

Kwaliteit staat of valt met de wil om kwaliteit te leveren. Gemotiveerde mensen werken beter dan onverschillige. Wat Elho betreft komt motivatie van binnenuit, uit de mens zelf. Daar kijken we goed naar bij wie hier wil komen werken. Zien? iemand die een baan zoekt of iemand die iets boeiends wil? Is het iemand die werkt om het werken of iemand die trots wil zijn op wat-ie doet en waar hij dat doet? Teveel mensen werken op de automatisch piloot, wij zoeken de mensen?die van ‘drive’ houden. Die brengen ons en zichzelf verder. We besteden veel tijd en aandacht aan een opgewekte, open werksfeer. We zijn een innovatief bedrijf en innovatief blijf je alleen als je mensen de kans geeft met een idee te komen of gedachten te delen. Bange bedrijven veranderen niet. Wij leven juist van verandering, van vernieuwing en verbetering. We willen vooruit met z’n allen en dat lukt alleen als we elkaar allemaal op een prettige manier vooruit stuwen. Wie vooruit wil in het bedrijf, krijgt van ons alle kansen. Ambities sta je niet in de weg, die ondersteun je waar je kunt. We zien mensen graag slagen bij Elho. Perspectief zien in het bedrijf waar je het naar je zin hebt, is tenslotte de beste motivator die er is.

Enjoyment en merk

Wat we maken, reflecteert onze kijk op het leven. Wat bij Elho de productiehal verlaat, moet meer sjeu aan het leven kunnen geven. Het moet laten zien dat het met trots en plezier gemaakt is. Het moet in staat zijn iemand te laten uitroepen: “kijk, dat is toch even een heel ander gezicht”. Mensen moeten plezier kunnen beleven aan Elho, in welke vorm dan ook; of die Elho een klein vaasje voor op tafel is of een oversized paarse bloempot voor op het terras. Elho moet altijd staan voor wie en wat we zelf zijn: kwaliteitsbewust, origineel, creatief, smaakvol, leuk en met oog voor praktisch gebruik en duurzaamheid. Elho wil inspireren. Elho wil mensen nieuwe ideeën aanreiken om het thuis nog leuker?te hebben. Een prettig thuis is belangrijk voor iedereen. Overal in de wereld houden mensen van bloemen en planten, overal ter wereld zoeken mensen naar nieuwe dingen die hun thuis iets extra’s geven. Het optimisme van de Elho collecties kan worden omarmd in de hele wereld. Vrolijkheid is universeel en internationaal. Wat zoveel positiviteit uitstraalt, wordt overal ter wereld herkend. Die positiviteit is duidelijk aanwezig in de manier waarop we ons presenteren aan de buitenwereld.?In onze communicatie willen we mensen vooral inspireren met een vrolijkheid die aanstekelijk werkt. We willen een merk zijn waarvan het plezier zichtbaar afstraalt, in beeld, taal en de middelen waarmee we communiceren.

Over Storytelling People

Storytelling People gelooft in de corporate story als primair communicatiemiddel om mensen te verbinden. Wij brengen dat kernverhaal tot leven met storytelling verhalen, programma’s, workshops, campagnes en onze OneStory® App.

Contact

Contact

Storytelling People
Karstraat 38
5301 BR Zaltbommel
T 0418-841957
E [email protected]

Onze klanten

Corporate storyteling maakt het abstracte bedrijfsverhaal toegankelijk in verhalen van en voor mensen.

Heineken: de magie
PostNL
Randstad: shaping work
ABN Amro
Nationale Nederlanden
Friesland Campina

Brochure aanvragen

Corporate storytelling brochure

Download de Storytelling People app

De gegevens zijn verzonden en zullen worden verwerkt.